REGULAMIN akcji "Mikołaj w koronie"
Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go, aby wziąć udział w akcji charytatywnej z okazji świąt Bożego Narodzenia, organizowanej przez Mikołaj w koronie 2024.
Regulamin akcji charytatywnej organizowanej przez Mikołaj w koronie trwającej od 25.11. – 15.12.2024 r. Aby wziąć udział w naszej akcji niezbędne będzie zaakceptowanie regulaminu i zobowiązanie się do jego przestrzegania oraz wyrażenie zgody na kontakt telefoniczny i mailowy w celu przekazywania informacji na temat przebiegu akcji. Ze względu na coraz większy zasięg akcji, liczymy na Państwa ścisłą współpracę.
1. Organizatorami akcji charytatywnej z okazji świąt Bożego Narodzenia „Mikołaj w koronie” są osoby fizyczne, które organizują ją w ramach swojej osobistej działalności.
2. W akcji mogą wziąć udział Domy Dziecka, placówki opiekuńcze oraz rodziny zastępcze znajdujące się na terenie Polski.
3. Organizatorzy akcji dokonują kwalifikacji danej placówki do udziału w akcji, następnie publikują poprzez swoje profile w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej listę dzieci wraz z ich wymarzonym prezentem i prowadzą listę osób, które zadeklarowały się do zakupu prezentu dla wskazanego przez siebie dziecka.
4. Organizatorzy nie dokonują zakupów prezentów, a jedynie pośredniczą pomiędzy daną placówką a darczyńcą, który zadeklarował zakup prezentu dla danego dziecka. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za wartość prezentu, jego stan, jakość, zgodność z wiekiem i życzeniem dziecka oraz jego doręczenie do placówki, lecz dokładają starań we wsparciu placówki i darczyńcy w udziale w akcji.
5. Przy zgłoszeniu placówki do udziału w akcji konieczne jest następujących danych: dokładny adres i nazwa placówki, telefon kontaktowy, adres mailowy oraz lista dzieci, które mają być uwzględnione w akcji.
6. Wymagane jest dostarczenie informacji, które zawierają informacje tj. imię oraz pierwszą literę nazwiska dziecka, wiek oraz prezent mieszczący się w kwocie 150 zł. Dzieci, które niezastaną wpisane na listę, nie zostaną uwzględnione w akcji.
7. Dopiero po otrzymaniu wszystkich potrzebnych danych, placówka może zostać zakwalifikowana do udziału w akcji. Samo wypełnienie formularza zgłoszeniowego akcji nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem placówki do akcji. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zdecydowania, czy dana placówka zostanie zakwalifikowana do akcji.
8. Jeśli po dokonaniu zgłoszenia w placówce pojawi się nowy podopieczny, możliwe jest dopisanie go do listy dzieci uczestniczących w akcji (w miarę możliwości organizatorów i znalezienia darczyńcy). W takim celu prosimy o podanie wszystkich danych dziecka i zgłoszenie go organizatorom najpóźniej tydzień przed końcem akcji (akcja kończy się 15.12.2024 r.). Dzieci zgłoszone później nie wezmą udziału w akcji oraz nie otrzymają paczek.
9. W przypadku opuszczenia placówki przez podopiecznych w trakcie trwania akcji (adopcja, ucieczka) prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym. W przypadku niezgłoszenia wyżej wymienionej sytuacji placówka zostanie wycofana z dalszego udziału w naszych akcjach.
10. Prosimy o przesłanie listy marzeń dzieci, mieszczących się w kwocie 150 zł na każde dziecko. Nie uwzględniamy linków i prosimy o nieprzesyłanie ich, ponieważ nie zostaną opublikowane. Nie akceptujemy również bonów podarunkowych. W przypadku wyboru odzieży, prosimy o podanie ROZMIARÓW. Prosimy o sprawdzenie marzeń dzieci, zanim prześlą nam Państwo zgłoszenie, w szczególności ich ceny oraz tego, czy są odpowiednie dla wieku danego dziecka. Często zdarza się, że wskazane prezenty znacznie przekraczają podaną kwotę. W takim przypadku dane dziecko otrzyma losowy prezent dostosowany do jego wieku.
11. Po zakończonej akcji placówka zobowiązuje się do ścisłej współpracy z organizatorami w celu sprawdzenia otrzymanych paczek. Jest to niezwykle istotne, abyśmy mogli sprawdzić, czy wszystkie paczki zostały wysłane i dotarły na miejsce.
12. Placówki są publikowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wszystkie nadesłane placówki wezmą udział w akcji.
13. Nie zapewniamy placówkom sprzętów gospodarstwa domowego oraz innych przedmiotów, które nie stanowią prezentu dla konkretnego dziecka uczestniczącego w akcji. Prosimy o nieprzesyłanie próśb ani list tego rodzaju.
14. Zgłoszenia placówek do udziału w akcji można przesyłać najpóźniej do 08.12.2024 r.
15. Paczki są prezentami dla dzieci z okazji świąt Bożego Narodzenia, dlatego powinny zostać rozdane 24 grudnia, nie wcześniej. W przypadku wcześniejszego rozdania prezentów nie ponosimy odpowiedzialności za brak paczek. Nie jesteśmy wówczas w stanie zweryfikować, które paczki dotarły na czas i w przypadku zaginięcia jakiejkolwiek przesyłki placówka zostaje zdana na siebie.
16. Placówka bierze pełną odpowiedzialność za swoich Podopiecznych i zobowiązuje się do zapoznania ich z warunkami akcji i niniejszym regulaminem. Prosimy o niekontaktowanie się z darczyńcami w sprawie prezentów. Skutkować to będzie dyskwalifikacją z akcji „Mikołaj w koronie” w przyszłości.
17. Podopieczni z domów dziecka zobowiązują się nie odsprzedawać prezentów otrzymanych w ramach akcji.
18. W przypadku złamania któregokolwiek z punktów regulaminu placówka traci możliwość wzięcia udziału w kolejnych akcjach organizowanych przez „Mikołaja w koronie”.
19. Nie przyjmujemy zgłoszeń pisanych odręcznie lub w formie skanów. Prosimy o przesłanie ich w takiej formie, abyśmy mogli je skopiować.
20. Nie przyjmujemy zgłoszeń od osób trzecich, takich jak np. Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej. Zgłoszenie mogą wysłać jedynie dyrektorzy placówek lub rodzice zastępczy.
Brak akceptacji uniemożliwi wzięcie udziału w akcji charytatywnej Mikołaja w koronie.