rEGULAMIN

  1. Na naszym Facebooku publikujemy placówki zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Dopiero, gdy w danej placówce ogłosimy KOMPLET darczyńców wówczas pojawi się kolejna. Nie dopuszczamy do sytuacji, gdy jakiekolwiek dziecko nie otrzyma prezentu.
  2. Aby wybrać dziecko, które chcecie obdarować należy zgłosić się w komentarzu lub wiadomości prywatnej wpisując jego imię. 
  3. Jeśli przy imieniu jakiegoś dziecka pojawi się kciuk 👍 oznacza to, że znalazło już darczyńcę. Czasami mogą się one pojawiać z lekkim opóźnieniem, ponieważ nie nadążamy z oznaczaniem, zwłaszcza gdy lista rozchodzi się w dosłownie kilka sekund. Ale nie martwcie się, mamy naprawdę mnóstwo dzieci do obdarowania i na pewno każdy z Was będzie mógł wysłać paczkę. 
  4. Paczkę z wymarzonym prezentem wysyłamy na adres konkretnej placówki do wybranego dziecka. Dołączamy również kartkę z życzeniami, którą możecie wypisać wedle swojego uznania. Do paczki możecie dorzucić również słodycze. 
  5. Prezenty powinny mieścić się w ustalonej wcześniej kwocie. Ważne jest dla nas to, aby każde dziecko było równe. Dlatego jeśli chcecie przeznaczyć więcej pieniędzy na akcję, wówczas wybierzcie kolejne dziecko z listy.  
  6. Prezenty należy wysłać jak najszybciej, aby dotarły przed świętami. To gorący okres, więc mogą być opóźnienia w dostawie, dlatego nie warto czekać do ostatniej chwili. Pamiętajcie również, aby zostawić POTWIERDZENIE NADANIA PACZKI, które przyda się w przypadku jej zaginięcia. 
  7. Udostępniajcie nasze posty i zapraszajcie znajomych do dołączenia do naszej akcji, wówczas obdarujemy więcej dzieci. 
  8. Jeśli chcecie obdarować większą liczbę dzieci dajcie znać w wiadomości prywatnej, znajdziemy Wam całą placówkę, do której wyślecie zbiorczą paczkę. 
  9. Firmy, które chcą wysłać paczkę do większej liczby dzieci prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej. Prześlemy Wam wówczas wszystkie niezbędne informację. Będzie nam miło, jeśli prześlecie nam swój logotyp – umieścimy Was na naszej stronie internetowej w sekcji Partnerzy.
  10. Co najważniejsze, prezenty które wysyłamy powinny być NOWE. Nie wysyłamy używanych zabawek i ubrań. Jeśli więc coś zalega Wam w szafie i chcecie to oddać dajcie znać w wiadomości prywatnej. 
  11. I pamiętajcie, że RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!
Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj go aby wziąć udział w akcji charytatywnej z okazji 
nowego roku szkolnego, organizowanej przez Mikołaj w koronie 2024.
 
Regulamin akcji charytatywnej organizowanej przez Mikołaj w koronie trwającej od 5.08 – 18.08.2024 r .
Aby wziąć udział w naszej akcji z okazji nowego roku szkolnego 2024/2025 niezbędne będzie zaakceptowanie regulaminu i zobowiązanie się do jego przestrzegania oraz wyrażenie zgody na kontakt telefoniczny
i mailowy w celu przekazywania informacji na temat przebiegu akcji. Ze względu na coraz większy zasięg akcji, liczymy na Państwa ścisłą współpracę. 
 
1. Organizatorami akcji charytatywnej z okazji nowego roku szkolnego „Mikołaj w koronie” są osoby fizyczne, które organizują ją w ramach swojej osobistej działalności.
 
2. W akcji mogą wziąć udział Domy Dziecka oraz placówki opiekuńcze znajdujące się na terenie Polski.
 
3. Organizatorzy akcji dokonują kwalifikacji danej placówki do udziału w akcji, następnie publikują poprzez swoje profile w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej listę dzieci wraz z ich wymarzonym prezentem i prowadzą listę osób, które zadeklarowały się do zakupu prezentu dla wskazanego przez siebie dziecka.
 
4. Organizatorzy nie dokonują zakupów prezentów, a jedynie pośredniczą pomiędzy daną placówką a darczyńcą, który zadeklarował zakup prezentu dla danego dziecka. Organizatorzy nie biorą odpowiedzialności za wartość prezentu, jego stan, jakość, zgodność z wiekiem i życzeniem dziecka oraz jego doręczenie do placówki, lecz dokładają starań we wsparciu placówki i darczyńcy w udziale w akcji.
 
5. Przy zgłoszeniu placówki do udziału w akcji konieczne jest następujących danych: dokładny adres i nazwa placówki, telefon kontaktowy, adres mailowy oraz lista dzieci, które mają być uwzględnione w akcji. Lista dzieci zawiera.
 
 
6. Wymagane jest dostarczenie informacji w formie pliku, który zawiera informacje tj. imię oraz pierwszą literę nazwiska dziecka, wiek oraz dokładny rozmiar spodni i koszulki na WF (buty sportowe nie mogą być prezentem). Dzieci, które nie chodzą jeszcze do szkoły, otrzymają dresy. Dzieci, które niezastaną wpisane na listę, nie zostaną uwzględnione w akcji.
 
7. Dopiero po otrzymaniu wszystkich potrzebnych danych, placówka może zostać zakwalifikowana do udziału w akcji. Samo wypełnienie formularza zgłoszeniowego akcji nie jest równoznaczne z zakwalifikowaniem placówki do akcji. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zdecydowania, czy dana placówka zostanie zakwalifikowana do akcji.
 
8. Jeśli po dokonaniu zgłoszenia w placówce pojawi się nowy podopieczny, możliwe jest dopisanie go do listy dzieci uczestniczących w akcji (w miarę możliwości organizatorów i znalezienia darczyńcy). W takim celu prosimy o podanie wszystkich danych dziecka i zgłoszenie go organizatorom najpóźniej tydzień przed końcem akcji
(akcja kończy się 18.08.2024 r.). Dzieci zgłoszone później nie wezmą udziału w akcji oraz nie otrzymają paczek.
 
9. W przypadku opuszczenia placówki przez podopiecznych w trakcie trwania akcji (adopcja, ucieczka) prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym. W przypadku niezgłoszenia wyżej wymienionej sytuacji placówka zostanie wycofana z dalszego udziału w naszych akcjach.
 
10. Prosimy o przesłanie listy marzeń dzieci, mieszczących się w kwocie 100 zł na każde dziecko. Nie uwzględniamy linków i prosimy o nieprzesyłanie ich, ponieważ nie zostaną opublikowane. Prosimy o sprawdzenie marzeń dzieci, zanim prześlą nam Państwo zgłoszenie, w szczególności ich ceny oraz tego, czy są odpowiednie dla wieku danego dziecka. Często zdarza się, że wskazane prezenty znacznie przekraczają podaną kwotę. W takim przypadku dane dziecko otrzyma losowy prezent dostosowany do jego wieku.
 
11. Po zakończonej akcji placówka zobowiązuje się do ścisłej współpracy z organizatorami w celu sprawdzenia otrzymanych paczek. Jest to niezwykle istotne, abyśmy mogli sprawdzić, czy wszystkie paczki zostały wysłane i dotarły na miejsce.
 
12.  Placówki są publikowane zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wszystkie nadesłane placówki wezmą udział w akcji.
 
13. Nie zapewniamy placówkom sprzętów gospodarstwa domowego oraz innych przedmiotów, które nie stanowią prezentu dla konkretnego dziecka uczestniczącego w akcji. Prosimy o nieprzesyłanie próśb ani list tego rodzaju.
 
14. Zgłoszenia placówek do udziału w akcji można przesyłać najpóźniej do 05.08.2024 r.
 
15. Paczki są prezentami dla dzieci z okazji nowego roku szkolnego, dlatego powinny zostać rozdane 1 września, nie wcześniej. W przypadku wcześniejszego rozdania prezentów nie ponosimy odpowiedzialności za brak paczek. Nie jesteśmy wówczas w stanie zweryfikować, które paczki dotarły na czas i w przypadku zaginięcia jakiejkolwiek przesyłki placówka zostaje zdana na siebie.
 
16. Placówka bierze pełną odpowiedzialność za swoich Podopiecznych i zobowiązuje się do zapoznania ich z warunkami akcji i niniejszym regulaminem. Prosimy o niekontaktowanie się z darczyńcami w sprawie prezentów. Skutkować to będzie dyskwalifikacją z akcji „Mikołaj w koronie” w przyszłości.
 
17. Podopieczni z domów dziecka zobowiązują się nie odsprzedawać prezentów otrzymanych w ramach akcji.
 
18. W przypadku złamania któregokolwiek z punktów regulaminu placówka traci
możliwość wzięcia udziału w kolejnych akcjach organizowanych przez „Mikołaja w koronie”.
 
19. Nie przyjmujemy zgłoszeń pisanych odręcznie lub w formie skanów. Prosimy o przesłanie ich w takiej formie, abyśmy mogli je skopiować.
 
Brak akceptacji uniemożliwi wzięcie udziału w akcji charytatywnej Mikołaja w koronie.
 
Jeśli masz problem z uzupełnieniem formularza zgłoszeniowego, skontaktuj się z nami pod adresem mikolajwkoronie@gmail.com